Sıkça Sorulan Sorular

Teslimat kaç günde gerçekleşir?

Kargo süremiz 7 İş günüdür. Elimizden geleni yaparak olabildiğince hızlı kargolama yapmaya çalışmakta ve maksimum süreyi bulmadan gönderim yapmaya çalışmaktayız. (Yoğunluk olmayan dönemlerde ertesi gün kargo şeklinde çalışmaktayız)
Teslim süresi kargo firmasına, yoğunluğa bağlı olarak farklılık gösterebilir. Hergün teslimat olmayan bölgeler için kargo firmasından bilgi alabilirsiniz.

Ürünleriniz garantili mi?

Ürünlerimizin resmi bir garantisi bulunmamaktadır. Fabrika kaynaklı hatalarda tabi ki yardımcı olmaktayız.

İade şartları nelerdir?

“Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" ürünü teslim aldığınızdan itibaren 15 gün’dür. İade işlemlerinin başlaması için iade etmek istediğiniz ürünün 15 gün içinde depomuza ulaşması gerekmektedir.

  • İade etmek istediğiniz ürünün ambalajının düzgün yapılarak kargoya verilmesi gerekmektedir.
  • İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri hasar görmeyecek şekilde eksiksiz göndermelisiniz.
Toptan alacağım.Fiyatlarda indirim/iskonto olur mu?

Tır/Kamyon bazında almadığınız sürece yüksek kargo ücretleri nedeni ile fiyatlarımız sabittir.

Takım sipariş vermiştim masa geldi sandalyeler gelmedi/ sandalyeler geldi masa gelmedi. Neden?

Takım siparişlerinizde masa ve sandalyeler ayrı parçalar olarak AYNI ANDA kargolanmaktadır. Masa ve sandalyeler büyük parçalar olduğundan kargo firması farklı taşıma araçlarına yükleyebilmekte ve aktarmadan/şubeden farklı zamanda çıkabilmektedir. Dolayısıyla teslimat günü farklı zamanlarda olabilmektedir.

Ürünlerinizin markası nedir?

Masa ve Sandalyelerimiz MANDELLA markadır. SAĞLAM marka etiketi ile de gelebilir. Aynı fabrikanın üretimidir. Herhangi bir üretim yada kalite farkı yoktur.
Plastik Ev Gereçleri ise aynı firmanın üretimi olup SAĞLAM,LİVEDA,HOBİ BOX, BİXL markadır.
Bunun dışında belirli dönemlerde farklı firmaların ürünlerini de tedarik etmekteyiz.

 

Faturam tarafıma ulaşmadı, ne yapmalıyım?

Faturalarınız sipariş sırasında sisteme girdiğiniz mail adresinize otomatik olarak gönderilmekte, ayrıca ürün paketi üzerine yapıştırılmış zarf içerisinde basılı olarak tarafınıza ulaştırılmaktadır.

Yine de faturanıza ulaşamıyorsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Siparişimin kargo durumunu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildikten sonra sistem üzerinden kargo bilgilerinize ulaşabilirsiniz.

Ürün hasarlı/defolu geldi. Ne yapmalıyım?

Ürün teslimatından itibaren en geç ertesi gün tarafımıza ulaşmanız, 0531 886 8 500 nolu whatsapp hattımıza hasarlı ürün fotoğrafını atmanız gerekmektedir. 
Hasarlı ürün eğer sandalye ise koşulsuz-şartsız (hasarlı sandalyeyi geri istemeden) yeni ürün gönderimi yapmaktayız. Masa ise değişimini sağlamaktayız. 
Whatsapp hattımıza fotoğraf ve sipariş bilgilerinizi attığınızda gereken bilgilendirme tarafınıza yapılacaktır.

Kredi kartına taksit oluyor mu?

12 aya kadar taksit imkanımız mevcuttur.
World karta 12 aya kadar vade farksız alışveriş yapabilirsiniz. Diğer kartlarla taksitli alışverişlerinizde vade farkı eklenecektir.

Havale/eft ile alışveriş yapabilir miyim? Banka hesap numaranız nedir?

Evet. Banka hesap bilgilerimiz şu şekildedir;
BANKA ADI : GARANTİBANK – DEPOO TOPTAN TL HESABI
ŞUBE : 1209 – ORGANİZE SANAYİ
HESAP NO : 6298638
HESAP ADI : DEPOO TOPTAN ZÜCC.İÇ VE DIŞ TİC. A.Ş.
İBAN : TR 90 0006 2001 2090 0006 2986 38

Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
X
WhatsApp destek ekibimiz sorularınızı cevaplıyor.
Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?
WhasApp Destek Hattı
powered by ShopPHP | v4